Natalie Carina Kirkebøen tror at nøkkelen til god markedsføring er å hele tiden se alle saker fra kundens perspektiv.
Natalie Carina Kirkebøen er forfremmet til Marketing Manager, Digital marketing. Her har hun ansvaret for den digitale markedsføringen i DSV – Global Transport and Logistics.
Kirkebøen er markedsspesialist med stort engasjement og fokus på markedsføring og merkevarebygging.
Hun legger da heller ikke skjul på sin kontinuerlige jobbing med å utvikle og styrke markedsposisjonen og merkevaren internt og eksternt.
– Jeg tror at nøkkelen til god markedsføring er å hele tiden se alle saker fra kundens perspektiv, og alltid strebe etter å ha denne tankegangen som top of mind, uttaler blant annet DSVs ferske digitaliserings-topp.
Kirkebøen er en av bidragsyterne til at DSV Norge har hatt en enorm vekst de siste årene. I dag står selskapet sterkere enn noensinne.
I 2020 kom koronaen. Men til tross for den har antallet ansatte økt fra 50 til 110 bare i Air & Sea-divisjonen. Totalt har DSV i Norge rundt 550 ansatte i dag, fordelt på lokasjonene Oslo, Vestby, Bergen, Stavanger, Ålesund, Trondheim og Kristiansand.
DSV Norge omfatter de tre selskapene DSV Road AS, DSV Air & Sea AS og DSV Solutions AS: https://www.dsv.com/nb-no/
Genuin interesse for merkevarebygging
Da undertegnede spurte henne for en stund siden om hva som er selskapets hovedfokus svarte hun:
– Selskapene har stort fokus på å jobbe tett sammen på tvers av virksomheten (divisjonene), og vi har både individuelle og felles målsettinger. Dette understøttes med en god strategisk enighet i selskapet, fortalte Kirkebøen.
– Den store veksten har gitt selskapet mange nyansatte?
– Ja, det er riktig. Og det må understrekes at selskapet verdsetter stort den kompetansen som har blitt tilført gjennom de siste årene, sier Kirkebøen.
Og på spørsmål om hvorfor hun jobber i DSV svarer hun følgende:
– Ren tilfeldighet. Men stillingsbeskrivelsen tok oppmerksomheten min på bakgrunn av merkevarebygging som jeg har en genuin interesse for. Det var årsaken til at jeg søkte hos DSV.
– Hva er dine fremtidsønsker?
– At DSV Norge øker merkevarekjennskapen og at selskapet lykkes, sier DSVs nye markedssjef, digital markedsføring, Natalie Carina Kirkebøen.
Fakta: Natalie Carina Kirkebøen

- Alder: 32 år
- Stilling: Marketing Specialist, Marketing & Communications DSV Norge
- Sivilstatus: Gift, to barn
- Født: Oslo
- Oppvokst: Langhus
- Bakgrunn/yrkeserfaring: Mastergrad i Markedsføring, jobbet tidligere i parkeringsbransjen med markedsføring. Startet i DSV i 2019.